Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(3)
Batorowska Hanna
(1)
Buck Andrzej (1953- )
(1)
Budrowska Wiesława
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Janiak Małgorzata (bibliotekoznawca)
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Kotlarek Dawid (1978- )
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Motylińska Paulina
(1)
Paul Magdalena
(1)
Roszkowski Marcin (1978- )
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Staniów Bogumiła
(1)
Szafrański Leszek (1973- )
(1)
Wiorogórska Zuzanna
(1)
Zawałkiewicz Aldona
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Żynda Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Usługi informacyjne
(2)
Użytkownicy bibliotek
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Czytelnictwo młodzieży
(1)
Dezinformacja
(1)
Informatyzacja
(1)
Komunikacja
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nadprodukcja informacji
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Repozytoria instytucjonalne
(1)
Smog informacyjny
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo wiedzy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Trzecie miejsce (socjologia)
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Zbiory biblioteczne
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Encyklopedia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 195)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia na stronach 243-266. Indeksy.
Paulina Motylińska Bezpieczeństwo informacyjne i medialne w czasach nadprodukcji informacji. Wprowadzenie. Społeczeństwo informacyjne i sektor informacyjny gospodarki. Zagrożenia nadprodukcji informacji i wyzwania dla bezpieczeństwa informacyjnego i medialnego. Możliwości opanowania nadmiarowości informacji. Hanna Batorowska Przeciążenie informacyjne wyzwaniem dla kształtowania kultury bezpieczeństwa. Kultura bezpieczeństwa z perspektywy sektora kulturowego i wymiaru poznawczego środowiska informacyjnego. Przydatność badań z zakresu nauki o informacji w kształtowaniu kultury bezpieczeństwa współczesnego człowieka. Hanna Batorowska Nowe obszary badawcze w domenie kultury bezpieczeństwa z perspektywy nauki o informacji. Zagrożenia generowane przez zjawisko potopu informacyjnego. Potop informacyjny w rozumieniu szybkiego przyrostu informacji. Potop informacyjny w rozumieniu „wysypiska” informacji. Potop informacyjny w rozumieniu celowej dezinformacji i wszechogarniającej postprawdy. Potop informacyjny w rozumieniu „powtórnego użycia informacji” napływających z Internetu Rzeczy. Komponenty kultury bezpieczeństwa i kultury informacyjnej w zwalczaniu skutków ubocznych potopu informacyjnego. Paweł Łubiński Ideologiczno-polityczne determinanty bezpieczeństwa w środowisku nadmiarowości informacji. Ideologia jako polityczne narzędzie (służące) dezinformacji. Ideologizacja przekazu w mediach jako element politycznej walki informacyjnej. Bezpieczeństwo ideologiczne wobec dychotomii współczesnej nadmiarowości informacji. Rafał Klepka Medialna hipertrofia jako kluczowy problem bezpieczeństwa medialnego. Media w społeczeństwach demokratycznych. Mediatyzacja jako przejaw medialnej hipertrofii. Nadmiar treści medialnych a problem bezpieczeństwa medialnego. Jednostka w świecie medialnej hipertrofii. Technologia w szponach medialnej hipertrofii. Medialna hipertrofia – w stronę postprawdy?. Olga Wasiuta Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w sieciach społecznościowych. Przeciążenie informacyjne jako forma manipulacji świadomością masową. Media społecznościowe a bezpieczeństwo informacyjne. Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w celu wsparcia operacji wojskowych. Wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania agresji i ideologii dżihadu. Agnieszka Polończyk Wizualizacja danych jako sposób na opanowanie nadmiarowości informacji. Przegląd metod dla danych geoprzestrzennych. Big Data – charakterystyka . Dane geoprzestrzenne z obszaru Big Data. Wizualizacja danych, w tym danych przestrzennych – rola i znaczenie . Wizualizacja danych przestrzennych – wybrane metody. Mapy tematyczne z wykorzystaniem metod jakościowych – wybrane przykłady. Mapy tematyczne z wykorzystaniem metod ilościowych – wybrane przykłady. Emilia Musiał Zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego w kontekście nadmiarowości informacji. Zagrożenia dla bezpieczeństwa informacyjnego – ogólna charakterystyka. Manipulacja przekazem informacji w „zalewie” informacyjnym. Walka informacyjna na poziomie osobowym . Utrata zasobów informacyjnych nieuważnego internauty . Paulina Motylińska Profilaktyka i kształtowanie świadomości w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w środowisku nadmiarowości informacji. Kompetencje w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w modelach kompetencji cyfrowych. Katalog Kompetencji Medialnych, Informacyjnych i Cyfrowych. Ramowy Katalog Kompetencji Cyfrowych. Ramy kompetencji cyfrowych DigComp. DQ Global Standards Report 2019. Samoocena kompetencji cyfrowych studentów. Kompetencje w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w podstawie programowej. Katarzyna Batorowska Bezpieczeństwo w czasach nadprodukcji informacji. Zjawisko nadmiaru informacji. Kategoryzacja zagrożeń cywilizacyjnych wynikających z przeciążenia informacyjnego dla bezpieczeństwa podmiotów. Zagrożenia dla bezpieczeństwa państwa spowodowane nadprodukcją informacji. Ograniczanie negatywnych skutków przeciążenia informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150836 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 100)
Bibliografia, netografia na stronach 117-[128].
Biblioteka - literatura - teatr - w kształtowaniu kultury literackiej (na przykładzie WiMBP im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze) Czwartki Lubuskie Krakowski Salon Poezji w Zielonej Górze Zielonogórski Festiwal Filmu i Teatru Festiwal Literacki Proza Poetów im. Anny Tokarskiej Czytelnia Dramatu Czytanie performatywne Zachód Dramatu. DramaFestiwal. Dramat niemiecki Wawrzyny Lubuskie Otwarty Międzynarodowy Konkurs na Rysunek Satyryczny Apetyt na nowe media Mediateka - megabibioteka - cybrary Mediateka jako „trzecie miejsce” Megabiblioteki w małych miejscowościach Dobre praktyki czyli inspiracje z bibliotek nie tylko publicznych Bez szelestu kartek i zapachu drukarskiej farby Młodzież w bibliotece Ekslibris w służbie czytelnictwa Synonimowe andrzejki Gimnastyka umysłu Biblioteka od kuchni Rodzinnie w bibliotece Czas kobiety Biblioteka w plenerze Kluby dyskusyjne Edukacja i kreacja Czytanie włączające Bibliolook Czy warto podejmować innowacyjne działania i jak to przekłada się na zainteresowanie książką i czytelnictwem?
Sygnatura czytelni BMW: VI U 216(100) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148622 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 199)
Bibliografia, netografia na stronach 169-178. Indeks.
1. BADANIA NIEUŻYTKOWNIKÓW – DOTYCHCZASOWE DOŚWIADCZENIA 1.1. Nieużytkownik – czyli kto? 1.2. Metody badań nieużytkowników 1.3. Bariery korzystania z bibliotek 1.4. Nieużytkownicy – ustalenia z dotychczasowych badań zagranicznych 1.5. Badania nieużytkowników w Polsce 2. BIBLIOTEKI PEDAGOGICZNE – (NIE)WYKORZYSTANY OBSZAR BADAWCZY? 2.1. Kontekst funkcjonowania bibliotek pedagogicznych w Polsce 2.2. Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu 2.3. Badania użytkowania bibliotek pedagogicznych 2.4. Badania efektywności bibliotek pedagogicznych 3. METODOLOGIA BADANIA 3.1. Cele, problemy i hipotezy badawcze 3.2. Metoda i narzędzie badawcze 3.2.1. Kwestionariusz ankiety 3.2.2. Organizacja badań i zbieranie danych 3.3. Populacja i próba 4. WYNIKI ANKIETY 4.1. Przetwarzanie danych 4.2. Cechy społeczno-demograficzne respondentów 4.3. Statusy grup respondentów 4.4. Grupy respondentów wg statusu 4.4.1. Nieużytkownicy bibliotek 4.4.1.1. Cechy społeczno-demograficzne 4.4.1.2. Zwyczaje czytelnicze 4.4.2. Użytkownicy innych bibliotek 4.4.2.1. Cechy społeczno-demograficzne 4.4.2.2. Zwyczaje czytelnicze 4.4.3. Użytkownicy BP 4.4.3.1. Cechy społeczno-demograficzne 4.4.3.2. Zwyczaje czytelnicze 4.4.4. Nieaktywni użytkownicy BP 4.4.4.1. Cechy społeczno-demograficzne 4.4.4.2. Zwyczaje czytelnicze 4.5. Porównanie grup respondentów według wybranych kryteriów 5. ANALIZA I INTERPRETACJA WYNIKÓW ANKIETY 5.1. Poszukiwanie związków między zmiennymi 5.2. Główne powody niekorzystania z usług bibliotek 5.3. Wybrane oczekiwania w stosunku do BP 5.4. Persony 5.4.1. Nieużytkownik bibliotek 5.4.2. Użytkownik innych bibliotek 5.4.3. Użytkownik BP 5.4.4. Nieaktywny użytkownik BP
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 109(199) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150687 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 200)
Bibliografia, netografia na stronach 319-358.
Urządzenia i aplikacje mobilne 1.1. Urządzenia mobilne i towarzyszące im technologie 1.1.1. Mobilne systemy operacyjne 1.1.2. Czujniki dostępne w urządzeniach mobilnych 1.1.3. Interfejsy urządzeń mobilnych oraz towarzyszące im technologie 1.1.4. Bezprzewodowa transmisja danych 1.2. Aplikacje mobilne 1.2.1. Rozwój aplikacji mobilnych 1.2.2. Typologia aplikacji mobilnych 1.2.3. Kategorie tematyczne aplikacji mobilnych 1.2.4. Jailbreak i root oraz alternatywne źródła aplikacji mobilnych Systemy informacyjne 2.1. Procesy informacyjne 2.2. System informacyjny – problemy definicyjne 2.3. System informacyjny w świetle teorii nauki o informacji 2.4. Praktyka biblioteczna a ewolucja systemów informacyjnych i informacyjno-wyszukiwawczych 2.5. Typologie systemów informacyjnych a mobilność urządzeń i oprogramowania 2.5.1. System informacji dokumentacyjnej 2.5.2. Systemy informacji faktograficznej Wykorzystanie aplikacji mobilnych w systemach informacyjnych 3.1. Przenośne urządzenia informacyjne 3.2. Aplikacja mobilna jako komponent systemu informacyjnego 3.3. Aplikacja mobilna a biblioteczny system informacyjny 3.4. Mobilny system informacyjny 3.5. Aplikacje mobilne a bezpieczeństwo informacyjne użytkowników Agregacja, syndykacja zasobów cyfrowych oraz selektywna dystrybucja informacji. Wyniki badań własnych 4.1. Agregacja i syndykacja cyfrowych treści 4.2. Selektywna dystrybucja informacji 4.3. Analiza aplikacji mobilnych służących agregacji, syndykacji i selektywnej dystrybucji informacji 4.3.1. Wyniki badań własnych Prasa i portale informacyjne Prasa, serwisy informacyjne i social media Nauka i technika Czytniki RSS Social news Podcast
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150839 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 190)
Bibliografia, netografia na stronach 385-403. Indeks.
Ogólna wizja kolekcji cyfrowych i typologie systemów informacyjnych Elementy wizualizacyjne w rozważaniach naukowych Metody badawcze, ulokowanie analiz w paradygmatach oraz układ książki Rozdział 1. Wizualizacja 1. Wizualizacja – terminologia 1.1. Projektowanie informacji: termin pokrewny 1.2. Komunikacja wizualna i alfabetyzm wizualny 2. Wizualizacja jako proces 3. Zastosowanie wizualizacji i jej podstawowe elementy 3.1. Elementy wizualizacyjne 3.2. Wizualizacja w systemach pełnotekstowych 3.3. Wizualizacja danych, informacji, wiedzy 3.4. Wizualizacja wielu danych i dataizm Rozdział 2. Terminologia dotycząca kolekcji cyfrowych i jej wizualizacja 1. Charakterystyka źró deł analizowanej terminologii dotyczącej kolekcji cyfrowych 2. Wizualizacje wybranych terminów dotyczących kolekcji cyfrowych 2.1. Biblioteka cyfrowa, biblioteka wirtualna 2.1.1. Terminy w ogólnych słownikach języka polskiego oraz w ustawie o bibliotekach oraz ich wizualizacje 2.1.2. Terminy w słownikach z zakresu bibliologii i informatologii oraz ich wizualizacje 2.1.3. Terminy w piśmiennictwie naukowym z zakresu bibliologii i informatologii oraz ich wizualizacje 2.2. Kolekcja cyfrowa, zasób cyfrowy 2.2.1. Terminy w ogólnych słownikach języka polskiego oraz ich wizualizacje 2.2.2. Terminy w słownikach z zakresu bibliologii i informatologii oraz ich wizualizacje 2.2.3. Terminy w piśmiennictwie naukowym z zakresu bibliologii i informatologii oraz ich wizualizacje 2.3. Repozytorium Kolekcje cyfrowe: wizualizacje konstruktów 2.3.1. Termin w ogólnych słownikach języka polskiego oraz jego wizualizacje 2.3.2. Termin w słownikach z zakresu bibliologii i informatologii oraz jego wizualizacje 2.3.3. Termin w piśmiennictwie naukowym z zakresu bibliologii i informatologii oraz jego wizualizacje 2.4. Archiwum cyfrowe 2.4.1. Termin w ogólnych słownikach języka polskiego oraz jego wizualizacje 2.4.2. Termin w słownikach z zakresu bibliologii i informatologii oraz jego wizualizacje 2.4.3. Termin w piśmiennictwie naukowym z zakresu bibliologii i informatologii oraz jego wizualizacje 3. GLAM i wizualizacja terminów związanych z instytucjami GLAM 3.1. Terminy: muzeum cyfrowe, galeria cyfrowa w słownikach i w ustawie o muzeach oraz ich wizualizacje 3.1.1. Muzeum 3.1.2. Galeria 3.2. GLAM – Galleries, Libraries, Archives, Museums 3.3. Galerie, wystawy, kolekcje, muzea – możliwości wykorzystania zasobów: kultura remiksu i mashup Rozdział 3 Ewolucja modeli kolekcji cyfrowych i ich wizualizacje: analiza i porównanie 1. Model 2. Wizualizacja w odniesieniu do bibliotek i kolekcji cyfrowych – przegląd piśmiennictwa naukowego 3. Modele bibliotek (kolekcji) cyfrowych – do początku XXI wieku 3.1. Pierwsze modele kolekcji cyfrowych: biblioteczny system informacyjny, baza danych oraz system dzielenia się wiedzą 3.1.1.Internetowy system komunikacyjny Roberta E. Kahna i Vintona G. Cerfa 3.1.2. Elementy i architektura bibliotek cyfrowych z 1995 i 1998 r. (IFLA 3.1.3. Podstawowe założenia dla bibliotek cyfrowych: David M. Levy i Catherine C. Marshal 3.1.4. Typologia zasobów i zakresy pierwszych spojrzeń na bibliotekę cyfrową Stephen’a P. Harter’a 3.1.5.‘Sharium’ Gary’ego Marchionini’ego 3.1.6. Model biblioteki cyfrowej z 2001 r. – baza danych 3.2. Kolekcja cyfrowa jako wszechobecne środowisko wiedzy oraz system rozproszonych zasobów 3.2.1. Rozproszona biblioteka cyfrowa – protokół OAI-PMH 3.2.2. Interoperacyjna biblioteka cyfrowa z 2002 r. 3.2.3. Projekty badań dla rozwoju bibliotek cyfrowych – Dagobert Soergel 3.2.4. Raport NSF – National Science Digital Library 3.2.5. Ewolucja wiedzy w zespole – Collaborative Knowledge Evolution Support System – CKESS 3.2.6. INVENT (INteractive Visual ENvironmenTs) Framework 4. Modele bibliotek (kolekcji) cyfrowych w XXI wieku 4.1. Modele trójdzielne 4.1.1. Delos 4.1.2. The Digital Library Reference Model 4.2. Model czterodzielny 4.3. Model pięciodzielny 5. Typologie bibliotek cyfrowych i repozytoriów 6. Modele repozytorium 7. Modele archiwum cyfrowego 8. Systemy dla różnorodnych danych i instytucji 8.1. Systemy Poznańskiego Centrum Superkomputerowo-Sieciowego 7.2. Model GLAM – system Phaidra 7.3. Europeana 9. Porównanie modeli 10. Model holistyczny Rozdział 4 Piśmiennictwo naukowe o kolekcjach cyfrowych jako system informacyjny i możliwości wizualizacji jego analiz 1. Charakterystyka piśmiennictwa naukowego stanowiącego podstawę badań oraz wybór danych do analiz 2. Piśmiennictwo zagraniczne w Library, Information Science & Technology Abstracts (LISTA) oraz wizualizacje wybranych terminów dotyczących kolekcji cyfrowych 2.1. Digital libraries 2.2. Digital collections 2.3. Repository 3. Piśmiennictwo zagraniczne w BABIN – Bibliografii Analitycznej Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej oraz wizualizacje wybranych terminów dotyczących kolekcji cyfrowych.324 3.1. BABIN w bazie MAK oraz BABIN 2.0 – ‘biblioteki cyfrowe (‘digital libraries’) i repozytorium (‘repository’) 4. Piśmiennictwo polskie w Polskiej Bibliografii Bibliologicznej – PBB oraz wizualizacje wybranych terminów dotyczących kolekcji cyfrowych 5. Piśmiennictwo polskie w Bibliografii Narodowej oraz wizualizacje wybranych terminów dotyczących kolekcji cyfrowych 6. Piśmiennictwo naukowe o instytucjach ‘GLAM’ i jego wizualizacja 7. Analiza zawartości czasopism Zagadnienia Informacji Naukowej i Praktyka i Teoria Informacji Naukowej i Technicznej – wizualizacja wyników badań 8. Podsumowanie analiz: znaczenie wizualizacji piśmiennictwa naukowego o kolekcjach cyfrowych dla badań z zakresu informatologii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150517, 150838 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; nr 194)
Bibliografia, netografia, akty prawne na stronach 319-340.
Sponsoring – geneza, rodzaje, formy i przyczyny rozwoju Geneza sponsoringu Sponsoring a mecenat Sponsoring jako element komunikacji korporacyjnej i marketingu Rodzaje i formy sponsoringu Przyczyny rozwoju sponsoringu sportowego Społeczny i ekonomiczny potencjał sportu Społeczna rola sportu Gospodarcza rola eventów sportowych Aktywność sportowa w Unii Europejskiej Sponsoring sportowy na świecie i w Polsce Wydatki sponsoringowe na świecie Globalne wydatki sponsoringowe Najcenniejsze marki w świecie sportu Piłka nożna – dominująca dyscyplina sportu Rynek sponsoringu sportowego w Polsce Finansowanie sportu i wartość transkacji na rynku sponsoringu w Polsce Najaktywniejsze branże oraz sponsoring spółek Skarbu Państwa Najpopularniejsze rodzaje i podmioty sponsoringu Cele, interesariusze i organizacja sponsoringu sportowego Cele sponsoringu sportowego. Interesariusze Struktura sponsoringu w organizacji Sponsoring w ujęciu strategicznym Kryteria wyboru sponsoringu Procesy w sponsoringu Decyzje strategiczne w sponsoringu Kanały komunikacyjne w sponsoringu Ewaluacja, efekty działań i współpraca z podmiotami sponsorowanymi Prawa w sponsoringu Prawa do tytułów i znaku Drabinka sponsorska oraz prawa wyłączności Prawa do wizerunków Prawa reklamowe Prawa hospitality i biletowe Prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations Prawa do kontentu Naming rights Sponsoringowa komunikacja 360 stopni Budowa świadomości marki Transfer wizerunku i budowa unikalnych skojarzeń marki Budowa relacji w sponsoringu Wsparcie sprzedaży produktów i usług Aktywacje social media w sponsoringu Sportowi celebryci Eventy i ich potencjał w sponsoringu sportowym Komunikacja wewnętrzna Storytelling w sponsoringu sportowym Emocjonalna komunikacja – storytelling, jako koncept kreatywny budujący markę Podstawowe elementy narracji Źródła opowieści marki w narracji opartej na sporcie Sponsoring – zagrożenia, trendy i perspektywy Zagrożenia w sponsoringu sportowym Ambush marketing Trendy na rynku światowym i polskim
Sygnatura czytelni BWF: V D 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8661 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia ; vol. 10)
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 201)
Tytuł równoległy: Information science in the change : digital revolution : infrastructure, services, users.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Część I: Teoretyczne i metodologiczne aspekty nauki o informacji Widad Mustafa El Hadi, Digital Cultures and Universality in Knowledge Organization (KO) Barbara Sosińska-Kalata, Kierunki rozwoju teorii organizacji i klasyfikacji wiedzy Katarzyna Materska, Heuristics in the Untamed Information World Wiesław Babik, Refleksja ekologiczna w nauce o informacji Sabina Cisek, Analiza danych jakościowych we współczesnej informatologii Marta Grabowska, Założenia unijnej strategii Europa 2020 w zakresie europejskiego społeczeństwa informacyjnego Tomasz Galewski, Gospodarczy ład informacyjny w Polsce Część II: Informacja i komunikacja naukowa Zbigniew Osiński, Czasopisma Open Access i repozytoria naukowe elementem obszaru pośredniczenia w komunikacji naukowej historyków najnowszych dziejów Polski Teresa Święćkowska, Autor i jego funkcje w komunikacji naukowej Marek Nahotko, Publikowanie naukowe jako proces organizacji wiedzy. Zarys koncepcji Marcin Roszkowski, Do czego potrzebne są nam ontologie? Charakterystyka funkcjonalna ontologii jako narzędzi reprezentacji wiedzy Jacek Włodarski, E-reading Device as a Work Tools of a Modern Scientists Anna Książczak, Repozytorium Uniwersytetu Warszawskiego. Trudna droga ku otwartości w nauce Część III: Edukacja informacyjna i badanie zachowań informacyjnych Laurence Favier, The Library as Place at the Digital Age Yolande Maury, Information Culture as a Socio-Cultural Practice: (re)Defining the Concept in the Context of Digital Convergence Béatrice Micheau, School Library as a Heterotopic Place Marzena Świgoń, Zachowania związane z indywidualnym zarządzaniem wiedzą i informacją – w świetle badań wśród studentów Justyna Jasiewicz, Triangulacja metod badań społecznych w informatologii na przykładzie projektu „Informacja zdrowotna – oczekiwania i kompetencje polskich użytkowników” Część IV: Nowoczesne techniki informacyjne we współczesnych usługach bibliotecznych i informacyjnych Richard Sapon-White, Transitioning from Technical Services to Center for Digital Scholarship and Services: The Experience at Oregon State University Krystyna Matusiak, Digitization for Access and Preservation: The Evolving Debate in the Cultural Heritage Community Leili Seifi, The Road to Providing Access to Iran’s Heritage Resources: The Iranian Consortium Maria Bereśniewicz, Język haseł przedmiotowych Biblioteki Narodowej – dekonstrukcja języka informacyjno-wyszukiwawczego i rekonfiguracja charakterystyki wyszukiwawczej dokumentu Dominika Paleczna, Testy A/B jako metoda wspierająca badania potrzeb użytkowników biblioteki Bérengere Stassin, Information professionals, academics and blogs: from knowledge sharing to debates Robin Effing, Social Media Strategy Design Stanisława Kurek-Kokocińska, Bliżej kultury muzycznej. Współczesne centra informacji
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150683 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactcs, Practice ; 188)
Bibliografia, netografia na stronach 145-170. Indeks.
1. Terminologia, koncepcje i uwarunkowania zarządzania cyfrowymi zasobami informacji w ujęciu informatologicznym 1.2. Zarządzanie zasobami cyfrowymi z perspektywy informatologii 1.3. Repozytoria i ich zasoby – typologia, podstawowe problemy i uwarunkowania 1.4. Funkcje zarządzania odniesieni udo zasobów cyfrowych 1.5. Współczesne bibliotekarstwo akademickie 2. Instytucjonalne repozytoria akademickie 2.1. Początki i rozwój instytucjonalnych repozytoriów akademickich 2.2. Kluczowe uwarunkowania: zarządzanie zasobami cyfrowymi w polskich repozytoriach akademickich 2.3. Procesy informacyjne w zarządzaniu dokumentami elektronicznymi w repozytoriach akademickich 2.3.1. Gromadzenie 2.3.2. Opracowanie 2.3.3. Przetwarzanie 2.3.4. Przechowywanie 2.3.5. Udostępnianie 2.4. Modele zarządzania repozytoriami cyfrowymi zasobów informacyjnych. Rola bibliotek 3. Rozwiązania w zakresie zarządzania dokumentami elektronicznymi w polskich instytucjonalnych repozytoriach akademickich 3.1. Cel i uzasadnienie wyboru problematyki badań 3.2. Metoda, zakres, plan i przebieg badań 3.3. Analiza wyników badań 3.3.1. Gromadzenie 3.3.2. Opracowanie 3.3.3. Przetwarzanie 3.3.4. Przechowywanie 3.3.5. Udostępnianie 4. Modele zarządzania dokumentami elektronicznymi w polskich instytucjonalnych repozytoriach akademickich 4.1. Identyfikacja i charakterystyka istniejących modeli 4.2. Zarządzanie dokumentami elektronicznymi w repozytoriach a funkcjonowanie biblioteki uczelnianej we współczesnym środowisku informacyjnym nauki Aneks nr 2. Wykaz polskich instytucjonalnych repozytoriów akademickich spełniających warunki określone w rozdz. 1.1 (układ alfabetyczny, stan na dzień 19.02.2017 r.)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 370(188) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147443 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147226 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Mariusz Balcerek: Informacja naukowa w Wojewódzkich Bibliotekach Publicznych – studium porównawcze Lidia Szczygłowska: SciVal – nowe narzędzie bibliometryczne do analizy dorobku naukowego Urszula Szybowska: Twitter jako narzędzie wspierające działania promocyjne szkół wyższych. Przykład Biblioteki Politechniki Gdańskiej Agata Olkowska: Funkcjonalność i użyteczność wybranych bibliograficznych baz dziedzinowych Anna Dodot, Monika Theus: Elektroniczne czasopisma w sieci: analiza wykorzystania na przykładzie repozytorium AMUR i platformy PRESSto Danuta Sroka: Bałtycka Biblioteka Cyfrowa jako warsztat informacyjny bibliotekarza Lilianna Nalewajska: Biblioteczne portale dziedzinowe agregatorami otwartej wiedzy – na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie Karol Ebertowski: Strony internetowe i bazy danych jako źródła informacji o działalności towarzystw genealogicznych Piotr Chmielewski: Wybrane narzędzia i usługi internetowe wspomagające uzyskiwanie dostępu do informacji Przemysław Krysiński: Obecność innowacyjnych rozwiązań wdrażanych w różnych obszarach przestrzeni informacyjnej wpisujących się w założenia koncepcji smart city Elżbieta Pieróg: Księgozbiór Wydziału Zbiorów Historii Społecznej Biblioteki Sejmowej jako narzędzie pracy i źródło informacji o historii życia społecznego w Polsce Kornelia Choryńska, Katarzyna Michalska: „Nauka dla wszystkich”. Rola bibliotek pedagogicznych i naukowych w Polsce – zarys zagadnienia Monika Simonjetz: Kultura, nauka, edukacja. Uniwersalność bibliotek publicznych. Nowe formy i techniki pracy z użytkownikiem Maja Wojciechowska, Monika Orzoł: Mobilne czytelnie i wypożyczalnie jako przykład elastycznych i innowacyjnych usług bibliotecznych Maja Wilczewska: Magia słowa i obrazu – rola papierowego teatru kamishibai w animacji czytelniczej Magdalena Skrejko przy współpracy Marii Masternak: „Światłoryt” – jako forma pracy z widzem i czytelnikiem, czyli o sposobie czytania fotografii przez osoby niewidome i niedowidzące. Z doświadczeń współpracy muzealnej Biblioteki i Działu Upowszechniania Muzeum Fotografii w Krakowie Katarzyna Žák-Caplot: Strategia wdrażania innowacji edukacyjnych w Bibliotece Muzeum Warszawy. Przykład muzealnych projektów językowych Violetta Perzyńska: Reaktywacja Koła Dramatycznego jako odpowiedź na potrzeby kulturalne użytkowników Biblioteki Głównej im. Jędrzeja Śniadeckiego AWF w Warszawie Mariola Nawrocka, Iwona Piwońska: Usługi informacyjno-komunikacyjne w bibliotekach szkół wyższych. Doświadczenia Biblioteki Głównej WAT w związku z wdrażaniem platformy „Zapytaj bibliotekarza” Magdalena Rowińska, Maria Truszkowska: Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego w trybie bezobsługowym Mariola Augustyniak: Współczesne metody i narzędzia pracy bibliotekarzy i ich wpływ na realizację procesów bibliotecznych. Przykład Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego Katarzyna Pawluk: Doświadczenia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Opolu w zakresie wprowadzania innowacyjnych form pracy z użytkownikiem Dorota Kolenda: Nowe technologie w pracy bibliotekarza na przykładzie Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu Sławomir Sobczyk: Baza Gromadzenie i jej rola w funkcjonowaniu Biblioteki Głównej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie Bernadetta Gągulska: Selekcja wydawnictw ciągłych na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Izabela Migocz: Mobilność współczesnych bibliotek publicznych wymogiem cywilizacji! Przykład współpracy ze środowiskiem zewnętrznym Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kędzierzynie-Koźlu Renata Lewińska, Anna Gawryluk: Powiedz nam Czego pragniesz? Badania potrzeb użytkowników Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie Monika Rząsa: Dzielenie się pasją, czyli działalność pracowników Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie na rzecz uczelni i środowiska Patrycja Mynarek: Młodzież w przestrzeni interdyscyplinarnej. „Studnia Otwarta Kultura” jako miejsce spotkań z pasjami
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 108 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150591 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka)
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeksy.
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE BIBLIOTEKĄ - ZAGADNIENIA PODSTAWOWE Rozdział 1. Misja współczesnej biblioteki 1.1. Misja biblioteki – historia, definicje, deklaracje 1.2. Misja biblioteki narodowej 1.3. Misja biblioteki naukowej 1.4. Misja biblioteki publicznej 1.5. Misja biblioteki szkolnej Rozdział 2. Otoczenie biblioteki 2. 1. Otoczenie i jego elementy 2.2. Otoczenie ogólne 2.3. Otoczenie zadaniowe 2.4. Środowisko wewnętrzne 2.5. Dopasowanie biblioteki do otoczenia 2.6. Odpowiedzialność społeczna Rozdział 3. Marka i kształtowanie wizerunku biblioteki 3.1. Pojęcie marki i wizerunku 3.2. Struktura, funkcje i rodzaje marek 3.3. Metody budowania marki i kształtowania wizerunku biblioteki – przegląd i przykłady dobrych praktyk 3.4. Kształtowanie marki i wizerunku – kluczowe elementy Rozdział 4. Zasoby materialne i niematerialne w bibliotekach 4.1. Zasoby organizacyjne – definicje i rodzaje 4.2. Materialne i niematerialne zasoby organizacyjne 4.3. Zasoby organizacyjne bibliotek 4.4. Zasoby materialne bibliotek (rzeczowe i finansowe) 4.5. Zasoby niematerialne bibliotek Rozdział 5. Innowacyjność i zarządzanie zmianami w pracy bibliotek 5.1. Istota zmian i innowacji 5.2. Rodzaje zmian i innowacji 5.3. Procesy wdrażania zmian i innowacji 5.4. Zmiany i innowacje w perspektywie bibliotecznej 5.5. Rodzaje zmian i innowacji bibliotecznych 5.6. Zarządzanie zmianami w bibliotece Rozdział 6. Etyka bibliotekarska a etyka informacyjna 6.1. Rozważania terminologiczne 6.2. Etyka bibliotekarska – etyka biblioteczna 6.3. Etyka komputerowa – netykieta – globalna etyka informacyjna 6.4. Etyka informacyjna 6.5. Kodeksy etyczne CZĘŚĆ II. STRUKTURA I ORGANIZACJA BIBLIOTEKI Rozdział 7. Proces zarządzania w bibliotekach 7.1. Zarządzanie a kierowanie. Problemy definicyjne 7.2. Kadra kierownicza w procesie zarządzania 7.3. Planowanie 7.4. Organizowanie 7.5. Motywowanie i przywództwo 7.6. Kontrolowanie 7.7. Decydowanie Rozdział 8. Rozwiązania strukturalne współczesnych bibliotek 8.1. Definicje struktury organizacyjnej 8.2. Klasyczne struktury organizacyjne 8.3. Nowoczesne rozwiązania strukturalne Rozdział 9. Kultura organizacyjna w bibliotece 9.1. Czym jest kultura organizacyjna? 9.2. Modele kultury organizacyjnej i ich elementy składowe 9.3. Wymiary kultury organizacyjnej 9.4. Rola kultury organizacyjnej w przystosowywaniu się bibliotek do zmian w ich otoczeniu Rozdział 10. Metody i narzędzia zarządzania stosowane w bibliotekach 10.1. Metody zarządzania – definicje i obszary 10.2. Metody zarządzania relacjami biblioteki z otoczeniem 10.3. Struktura organizacyjna biblioteki i jej przekształcenia 10.4. Metody zarządzania procesem pracy 10.5. Metody zarządzania relacjami personalnymi 10.6. Wybrane metody zarządzania zmianami w organizacji biblioteki 10.7. Nowe metody zarządzania instytucją biblioteczną Rozdział 11. Zarządzanie strategiczne w bibliotece 11.1. Definicja i geneza zarządzania strategicznego 11.2. Misja i wizja biblioteki 11.3. Analiza strategiczna biblioteki 11.4. Ocena pozycji strategicznej biblioteki 11.5. Strategia biblioteki 11.6. Planowanie strategiczne 11.7. Implementacja strategii biblioteki 11.8. Kontrola strategiczna Rozdział 12. Zarządzanie informacją i wiedzą w strategii biblioteki 12.1. Wprowadzenie do zarządzania informacją i wiedzą w bibliotece 12.2. Funkcje informacji 12.3. Strumienie informacji w bibliotece 12.4. Zarządzanie informacją a potrzeby i zachowania informacyjne biblioteki i użytkowników indywidualnych 12.5. Strategia zarządzania informacją 12.6. Wiedza organizacyjna biblioteki oraz podstawy zarządzania wiedzą 12.7. Biblioteka jako inteligentna i ucząca się organizacja 12.8. Narzędzia zarządzania informacją i wiedzą w bibliotekach Rozdział 13. Źródła finansowania bibliotek 13.1. Podstawy finansowania bibliotek. Wysokość dotacji budżetowych 13.2. Programy wspierające rozwój bibliotek 13.3. Ogólne zalecenia dotyczące aplikowania o fundusze Rozdział 14. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie biblioteką 14.1. Technologia informacyjna w zarządzaniu bibliotek 14.2. Systemy informatyczne wspierające zarządzanie zasobami bibliotecznymi 14.3. Systemy informatyczne wspierające zarządzania wiedzą i informacją 14.4. Systemy informatyczne wspierające zarządzanie personelem, komunikację i zarządzanie wiedzą w organizacji 14.5. Systemy informatyczne wspierające monitoring, prowadzenie badań oraz statystyki działalności bibliotecznej 14.6. Systemy informatyczne wspierające szkolenia dla użytkowników 14.7. Systemy informatyczne wspierające marketing i kontakty z użytkownikami 14.8. Technologia informacyjna w innych obszarach zarządzania CZĘŚĆ III. KIEROWANIE PERSONELEM BIBLIOTEKI Rozdział 15. Przywództwo i role menedżerskie 15.1. Definicje i geneza przywództwa 15.2. Paradygmaty przywództwa 15.3. Style przywództwa 15.4. Kompetencje kierownicze 15.5. Typy kadry kierowniczej 15.6. Role menedżerskie Rozdział 16. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Polityka kadrowa 16.1. Istota i treść zarządzania zasobami ludzkimi 16.2. Analiza pracy 16.3. Planowanie zasobów ludzkich 16.4. Pozyskiwanie pracowników 16.5. Adaptacja pracownicza 16.6. Ocenianie pracowników 16.7. Rozwój zawodowy pracowników 16.8. Motywowanie i wynagradzanie pracowników 16.9. Odejścia pracowników Rozdział 17. Komunikacja i stosunki interpersonalne 17.1. Istota i poziomy komunikacji 17.2. Model procesu komunikowania w bibliotece 17.3. Cele, zasady i bariery komunikowania się w bibliotece 17.4. Psychologiczne aspekty komunikacji i stosunków interpersonalnych 17.5. Komunikowanie się z nietypowym lub trudnym użytkownikiem Rozdział 18. Zarządzanie zespołami 18.1. Tło organizowania zespołów zadaniowych 18.2. Zespoły zadaniowe – definicja i rodzaje 18.3. Budowa zespołów zadaniowych 18.4. Zarządzanie procesem i zasobami ludzkimi w zespole Rozdział 19. Zarządzanie jakością w pracy biblioteki 19. 1. Początki zarządzania jakością w działalności bibliotecznej 19.2. Nurty zarządzania jakością w bibliotekach 19.3. Obszary i metody badań jakości bibliotek Rozdział 20. Controlling w bibliotekach 20.1. Definicje i geneza controllingu 20.2. Kryteria podziału controllingu 20.3. Rola controllera 20.4. Wdrażanie controllingu 20.5. Cele i zadania controllingu w bibliotece 20.6. Controlling w zarządzaniu biblioteką Rozdział 21. Stres i patologie w zawodzie bibliotekarza 21.1. Patologie w zawodzie bibliotekarza 21.2. Patologie w procesie rekrutacji i selekcji 21.3. Patologie na etapie zatrudniania i podczas codziennej pracy 21.4. Patologie w obszarze rozwoju i motywacji 21.5. Stres, jego przyczyny i wpływ Rozdział 22. Nowe specjalności w zawodzie bibliotekarza 22.1. Praca, zawód, specjalność zawodowa 22.2. Profesjonalizacja i deprofesjonalizacja zawodu bibliotekarza 22.3. Charakterystyka zawodu bibliotekarza i specjalisty informacji 22.4. Tradycyjne i nowe specjalności i kryteria ich wyodrębniania 22.5. Nowe specjalności bibliotekarskie CZĘŚĆ IV. BIBLIOTEKA A ŚRODOWISKO ZEWNĘTRZNE Rozdział 23. Klienci bibliotek 23.1. Rodzaje klientów 23.2. Badania potrzeb klientów 23.3. Strategia obsługi klienta 23.4. Prosumenci Rozdział 24. Marketing biblioteczny 24.1. Zagadnienie marketingu 24.2. Koncepcja marketingu mix 24.3. Elementy promocji biblioteki 24.4. Marketing biblioteczny w literaturze przedmiotu Rozdział 25. Promocja biblioteki i public relations 25.1. Promocja – definicje i narzędzia 25.2. Public relations i kształtowanie wizerunku biblioteki 25.3. Organizowanie działalności promocyjnej – case study Rozdział 26. Biblioteki a kapitał społeczny 26.1. Pojęcie kapitału społecznego 26.2. Biblioteki jako miejsca budowania kapitału społecznego 26.3. Biblioteki jako miejsca spotkań 26.4. Biblioteki jako miejsca włączenia społecznego 26.5. Biblioteki współtworzące wspólnoty lokalne 26.6. Warunki do tworzenia kapitału społecznego – przestrzeń i pracownicy Rozdział 27. Rola stowarzyszeń bibliotekarskich w rozwoju bibliotek i społeczeństwa 27.1. Stowarzyszenia i inne organizacje bibliotekarskie – definicje, geneza 27.2. Działalność międzynarodowa organizacji bibliotekarskich – przykład IFLA 27.3. Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich 27.4. Wypływ stowarzyszeń bibliotekarskich na użytkowników bibliotek na przykładzie działań w zakresie edukacji informacyjnej 27.5. Działania organizacji niebibliotekarskich na rzecz bibliotek – studium przypadku Programu Rozwoju Bibliotek Rozdział 28. Lobbing na rzecz bibliotek 28.1. Lobbing – wybrane zagadnienia teoretyczne 28.2. Metody lobbingowe 28.3. Lobbing biblioteczny 28.4. Działalność lobbingowa na rzecz bibliotek w Polsce
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 376 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147966 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 186)
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-276. Indeks.
I.Polityka oświatowa polskiej szkoły w latach 1945-1989. Uwarunkowania historyczne II.Książka popularnonaukowa w programach nauczania Lata pięćdziesiąte Lata sześćdziesiąte Lata siedemdziesiąte i osiemdziesiąte III.Książka popularnonaukowa w innych przepisach ministerialnych Obchody świąt i rocznic Zajęcia pozalekcyjne Przedmiotowe koła zainteresowań Konkursy czytelnicze dla uczniów Preorientacja zawodowa Wczasy letnie, kolonie, obozy, wycieczki IV.Książka popularnonaukowa w zalecających spisach bibliograficznych Wykazy ministerialne Spisy opracowane przez wydawnictwa i biblioteki V.Miejsce książki popularnonaukowej w dydaktyce według autorów podręczników i poradników metodycznych Podręczniki ogólne z zakresu pedagogiki Książkowe publikacje metodyczne Poradniki dla opiekunów kół przedmiotowych Tematyczne przewodniki bibliograficzne VI.Literatura popularnonaukowa w pracy z uczniem na podstawie informacji z prasy metodycznej Rola i cele zastosowania literatury popularnonaukowej w dydaktyce Wykorzystywanie literatury popularnonaukowej w codziennej pracy dydaktycznej Wskazówki metodyczne dotyczące organizowania różnych form pracy dydaktycznej w oparciu o książkę popularnonaukową Problemy dotyczące wykorzystywania literatury popularnonaukowej w dydaktyce VII.Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych jako wydawca książki popularnonaukowej dla szkół Wymagania formułowane pod adresem książek popularnonaukowych dla młodych odbiorców po 1945 r. w kręgu wydawców Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych (PZWS) i ich publikacje Katalogi wydawnicze PZWS jako informacja o książkach popularnonaukowych Serie książek PZWS VIII.Biblioteki i bibliotekarze szkolni a książka popularnonaukowa IX.Książka popularnonaukowa dla dzieci i młodzieży w świetle badań czytelnictwa uczniów i nauczycieli Czytelnictwo uczniów Czytelnictwo nauczycieli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150837 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności